Santral Seslendirme

Teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek yetmez. Her dönem geçerliliğini koruyan temel prensiplere de itina göstermek gerekir. Firmanızı arayanların ilk duyduğu ses olan santral seslendirme bu yüzden çok önemli.

Santral Seslendirme

Artık neredeyse tüm firmalar santral sistemlerinde profesyonel bir stüdyoda kaydedilmiş kaliteli santral seslendirme kullanma ihtiyacı duyuyor. Çünkü telefonu doğru yönetmek, iletişimi doğru yönetmek demek. İletişimi güçlendiren bütün detaylar ise, müşterilerle aradaki bağı ve iş ilişkisini daha yukarıya çıkarmakta. Uzun süreli iş birliktelikleri incelendiğinde, ilk iletişimin anahtar rol oynadığını kolayca görebiliriz. Profesyonel seslendirme stüdyosunda hazırlanmış kaliteli santral seslendirme, müşterilerinizde olumlu bir izlenim bırakır. Peki şirketimizi arayanlarla nasıl daha etkili etkileşim kurabiliriz? Dilerseniz şimdi bu konuyu madde madde inceleyelim..

Santral seslendirme etkileşimi kuvvetlendirir

1- Yeni müşterilerle tanışmaya hazır mısınız?

Sizi aramamızı ister misiniz?

Seslendirme projeleriniz için bizden fiyat almayı unutmayın. Numaranızı bırakın, sizi arayalım.

Santral seslendirme nedir?Bir çok firma satışları telefon görüşmesi ile tetikliyor. Son kullanıcı ürünleri haricinde hemen her ürünün satışı içerisinde en az bir telefon görüşmesi söz konusu. Özetle, müşteriler bir ürünü satın almadan önce firmayı telefonla arayarak güvenilirlik teyidi yapıyor ve alacağı hizmet ya da ürün hakkında detaylı bilgi istiyor. Telefonda ürünlerinizi iyi sunmak kadar, şirketinizi de iyi anlatmalısınız. Bunu en iyi profesyonel bir santral seslendirme ile sağlayabilirsiniz. Müşteriniz, telefon açılır açılmaz bankalardaki ya da bütün büyük firmalarda duyduğu gibi güçlü ve kaliteli bir sesle karşılaştığında, rekabete 1-0 önde başlamış olacaksınız.

2- Şirketinizin yapısını telefonda doğru iletmek aslında çok kolay

Firmanızın belli bir büyüklükte olduğunu anlatmak bazen kafa karıştırıcı dokümanlar sunmanızı gerektirebilir. Bunun yerine bir kaç cümleden oluşan iyi dizayn edilmiş bir santral seslendirme metni işinizi kolaylaştırabilir.

Örnek santral seslendirme metinlerine buradan ulaşabilirsiniz.

Metinler içerisinde karşılama anonsunu çok fazla uzatmayacak şekilde küçük reklamlar ve sloganlar kullanabilirsiniz. Birimlerinizi anons etmeyi de unutmamalısınız.

Santral seslendirme için nihai hedef iyi bir kullanıcı deneyimi olmalı

3- Arayan kişi doğru birime hemen ulaşabilmeli

profesyonel seslendirmeCevap verilmeyen telefonlar hep can sıkıcı olmuştur. Buna ilaveten cevap verilen, fakat yanlış kişinin cevapladığı telefonları düşünmek bile istemeyiz çoğu zaman. Madem şirketimizi arayanlar doğru kişiye hızlıca ulaşamadıklarında bizden uzaklaşıyorlar, o halde biz de arayanları ilgili birime tek hamlede ulaştıracağız. Nasıl yapacağımıza gelince de, elbette santral seslendirme yapısını iyi kurgulayarak. Santral seslendirme çalışmasına başlanmadan önce, metin aşamasındayken tüm detaylar düşünülmeli ve sonra stüdyo kaydına geçilmeli.

Paylaş