Santral Seslendirme

Santral Anons Metinleri

Örnek santral seslendirme metinlerini bu sayfada bulabilir, şirketinizin yapısına en uygun anons metnini seçip kendinize uyarlayabilirsiniz.

ÖRNEK 1

Uzay Medya’ya hoşgeldiniz.
For English press nine.
Dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız.
Bilmiyorsanız, operatör için lütfen bekleyiniz.


Demo sesleri dinlemek için tıklayın

ÖRNEK 2

İyi günler, Uzay Medya..
For English press nine.
Aradığınız kişinin dahili numarasını biliyorsanız tuşlayınız.
Bilmiyorsanız,
Satış için 2
Sevkiyat için 3
Satınalma için 4
Muhasebe için 5
İnsan Kaynakları için 6
Operatöre bağlanmak için lütfen 0’ı tuşlayınız.


ÖRNEK 3

Uzay Medya’ya hoşgeldiniz.
Lütfen hattan ayrılmayın, sizi müşteri hizmetleri yetkilisine bağlıyorum.


ÖRNEK 4

Merhaba, Uzay Medya..
Dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız.
Bilmiyorsanız,
Satış için 1’i
Muhasebe için 2’yi,
İnsan kaynakları için 3’ü tuşlayınız.
Operatöre bağlanmak için lütfen bekleyiniz.


Demo sesleri dinlemek için tıklayın

Mesai Dışı Karşılama Anonsu Örneği

Merhaba, Uzay Medya’ya hoşgeldiniz
Şu anda mesai saatleri dışında olduğumuz için size yanıt veremiyoruz.
Bize, hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.
Sizi mesai saatleri içerisinde geri aramamızı istiyorsanız sinyal sesinden sonra mesaj bırakabilirsiniz.
Bizi aradığınız için teşekkür ederiz.


Öğle Arası Anons Örneği

Merhaba, Uzay Medya’ya hoşgeldiniz
Şu anda öğle arasındayız, bizi saat 13:30’dan sonra tekrar arayabilirsiniz.
Sizi mesai saatleri içerisinde geri aramamızı istiyorsanız sinyal sesinden sonra mesaj bırakabilirsiniz.
Bizi aradığınız için teşekkür ederiz.

Santral Seslendirme Metinleri

Santral anons seslendirme yaptırmaya karar verdiyseniz, örnek metinlere bu sayfadan ulaşabilirsiniz. Firmanıza en uygun santral seslendirme metin örneğini belirleyebilir, ardından santral anons sayfamızdan ses seçimi yapabilirsiniz.

Santral seslendirme metin örnekleri PDF dosyasını bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Santral seslendirme metinleri kısa ve anlaşılır olmalıdır

Şirketinizi arayan müşterilerinizin telefonda beklemekten pek hoşlanmadığını rahatlıkla söyleyebiliriz. Bu yüzden mümkün olduğunca kısa ve kolay anlaşılır santral metinleri tercih etmelisiniz. Kullanıcılar, bir kaç tuşlamayla aradıkları kişiye hemen ulaşabilmeliler.

Tabii bu süreçte de sesli yönlendirme yapan anonsları iyi anlayabilmeleri ve kafa karışıklığı yaşamamaları gerekiyor.Yukarıda örneğini verdiğimiz metinler üzerinde değişiklikler yaparak kendi firmanıza uyarlayabilirsiniz.

Dikkat etmeniz gereken noktaların başında ise alışılageldik terimlerin çok dışına çıkmadan metin hazırlamak geliyor. Çünkü sıra dışı olayım derken, kullanıcıyı hiçbir şey anlamadan direkt sıfırı tuşlayıp operatöre bağlanma eğilimine sevk edebilirsiniz.

Santral Anons Metinleri

Santral anons metinleri neden önemli?

Santral anons metninin seslendirme kadar önemli olmasının sebebi, bütün içeriği asıl yönlendiren unsurun  o olması. Profesyonel bir seslendirme çalışması ortaya çıkmasını sağlamanın ilk şartı, metinlerin iyi hazırlanmasından geçiyor.

Başa dön tuşu