IVR Seslendirme

Bilindiği üzere çağrı merkezi sistemleri IVR (Interactive Voice Response – Etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi) olarak adlandırılıyor. Sesli yanıt sistemi de denilen bu yapının anons işi ivr seslendirme olarak anılıyor. Seslendirme alanındaki öncü isimlerden Uzay Medya, IVR seslendirme hizmetlerini de başarıyla yapıyor, çağrı merkezinizi asıl amacına uygun hale getiriyor.

Profesyonel sesler, uygun fiyat

Gün geçtikçe ivr sistemleri daha da gelişiyor ve arayan kullanıcıların işlerini kolayca çözebilmesine olanak sağlıyor. IVR teknolojilerini yakından takip eden ajansımız, her ölçekte işletmenin ivr anons ihtiyaçlarına yanıt verebilecek kapasiteye ve seslendirme imkanlarına sahip.

IVR anons için bizimle güvenle çalışabilirsiniz

Uzay Medya Seslendirme Ajansı, çağrı merkezi anonslarınızı en uygun fiyata, hızlı ve kaliteli bir şekilde hazırlar ve size teslim eder. Bütün ivr yazılımlarına uyumlu ses formatlarını destekliyoruz ve call center için gerekli olan ses netliğini en üst seviyede sizlere sunuyoruz.

Sizi aramamızı ister misiniz?

Seslendirme projeleriniz için bizden fiyat almayı unutmayın. Numaranızı bırakın, sizi arayalım.

Müşterileriniz için en iyi ivr seslendirme deneyimini sağlayın

Etkileşimli bir sesli yanıt sistemi (IVR) kurmayı düşünüyorsanız veya halihazırda bir sisteminiz varsa, muhtemelen işletmenizin en değerli varlığı olan müşterileri ile daha iyi bir telefon iletişimini nasıl geliştirileceğini düşünüyorsunuz demektir.

Uzay Medya Seslendirme Ajansı

Kurulum doğru bir şekilde yapıldığında, IVR sistemi, işletmeniz arandığında etkileşimli olarak yanıt verebilir ve canlı bir operatöre gerek kalmadan dahi işlemlerin tamamlanmasını sağlayabilir. Bununla birlikte, kendinize sorabileceğiniz en önemli şeylerden biri, IVR sisteminizin müşterileriniz üzerinden ne kadar etkili olduğudur.

İşte, IVR müşteri deneyiminizi nasıl geliştirebileceğinizle ilgili 2 önemli ipucu

Bekleme süresince kullanıcılara mesajlar verin veya gerekiyorsa müzik yayınlayın

Santral Bekletme MüziğiMüşterilerinizin yapması gereken çok şey var ve zamanları kısıtlı, bu nedenle kendilerini bekleme sırasına almaya çalışırken iyi vakit geçirmelerini sağlamak onlarla bağlantınızı korumak açısından büyük önem taşıyor.

İyi bir IVR sistemi, müşterilerinize aramalarıyla ilgili önemli bilgileri, örneğin olası bekleme süreleri veya IVR geri arama seçenekleri konusunda bilgi verebilir. Müşteriniz hatta beklerken, müzik veya arada geçen kısa tanıtımlar etkileşimi güçlendirmek için harika bir yoldur.

Çalışma alanınıza uygun bir bekletme müziğine sahip olduğunuzdan emin olmalısınız. https://www.uzaymedya.com.tr/santral-bekletme-muzigi/ adresinde örnek müzikleri inceleyebilirsiniz.

Profesyonel seslendirme ile IVR’ınızı güncel tutun

ivr seslendirmeProfesyonel bir seslendirme IVR kalitesini artıracaktır. Uzman bir seslendirme sanatçısı seçerek işletmenizin güçlü bir temsilcisi olan IVR’ınıza benzersiz bir enerji verebilirsiniz. Düşündüğünüzde, yeni müşterilerinizin işinizle ilgili ilk deneyiminin birçoğu IVR sisteminizle başlıyor.

Profesyonel bir ses kullanarak, kendinize, müşterilerinizde farklı ve güçlü bir ilk izlenim bırakma şansı verin. Firmanızı arayan kullanıcılar, dünya standartlarında bir müşteri deneyimi kazanmalarını sağlayacak gerçek bir seslendirme sanatçısıyla karşılaştıklarında şirketinizi takdir edeceklerdir. Profesyonel seslendirme örneklerine https://www.uzaymedya.com.tr/santral-anons-seslendirme/ adresinden ulaşabilirsiniz.

Müşterileriniz için en iyi IVR deneyimini nasıl sağlayacağınız konusunda daha fazla yardım mı arıyorsunuz? Bugün daha fazla bilgi için Uzay Medya ile iletişime geçin..

Paylaş

İlginizi çekebilecek diğer konular

  1. Yıllardır ivr seslendirme konusunda sizinle çalıştığımız için çok mutluyuz. Teşekkürler Uzay Medya

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir