Call Center, ivr, çağrı merkezi seslendirme anons

Günümüzde hangimizin çağrı merkezlerine işi düşmüyor ki?

Call Center’lar bazı zamanlar yoğunluklarını hafifletebilmek ve arayanları tek seferde doğru operatöre aktarabilmek için karşılama anonsları, yönlendirme mesajları gibi kısa seslendirmeler kullanabiliyorlar. Bu anonsların kısa ve anlaşılır olması arayanların kolayca sonuca ulaşabilmesi noktasında önem arz ediyor. Profesyonelce hazırlanmış ve seslendirmesi yapılmış anonslar, kullanıcıların hatta bekleme süresini kısaltıyor ve çağrı merkezinin performansına pozitif etki ediyor.

Profesyonel call center anonsları müşteri geri dönüşlerini “olumlu”ya çevirmek için sihirli bir etkiye sahip

İşte biz bu konuyu kesin bir çözüme ulaştırmak için çok uzun süredir çalışıyoruz. Bugüne kadar Türkiye ve dünyanın bir çok yerindeki çağrı merkezine anons hizmeti sağladık. Bu, bizim yeterince tecrübe kazanmamıza ve call center’ların sesli yanıt sistemi’nin (ivr) nasıl daha işlevsel bir hale getirilebileceği konusunda referans olmamıza olanak tanıdı. Çağrı merkezleri için çalışmaktan keyif alıyor oluşumuzu, pozitif geri dönüşlerden bize yansıyan enerjiye bağlıyoruz.

Siz de çağrı merkezi performansınızı “olumlu”ya çevirmek ve başarı skalasını bir üst kademeye taşımak istiyorsanız bizimle çalışabilir, garantili hizmet anlayışımızın konforunu yaşayabilirsiniz.

Sizi aramamızı ister misiniz?

Seslendirme projeleriniz için bizden fiyat almayı unutmayın. Numaranızı bırakın, sizi arayalım.

Detaylı bilgi ve iletişim için 0216 232 23 23 numaralı telefonumuzu arayabilirsiniz.

Paylaş

İlginizi çekebilecek diğer konular